POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja predstavljajo dogovor med »TRGOVINA LAH, Božo Kocijan s.p.« (v nadaljevanju »TRGOVINA LAH« ali »mi«, »nas« in podobne izpeljanke) in vami.

Pogoji poslovanja urejajo pogoje uporabe spletnega mesta in spletne trgovine na spletnem naslovu www.trgovina-lah.si (v nadaljevanju »spletno mesto« ali »spletna trgovina«), vaše in naše pravice in obveznosti ter vsebino kupoprodajne pogodbe med vami in nami glede kupljenih artiklov. 

Zavezujejo vas pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Pred oddajo naročila vas bomo v postopku nakupa posebej opozorili na Pogoje poslovanja in vas prosili, da potrdite, da ste z njimi seznanjeni in da se z njimi strinjate.

1. Podatki o “TRGOVINA LAH, Božo Kocijan s.p.”

S spletno trgovino upravlja »TRGOVINA LAH, Božo Kocijan s.p.«, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

2. Ponudba in cene artiklov na spletnem mestu


Vsebina spletnega mesta ter ponudba artiklov na njem se zaradi narave poslovanja prek spleta lahko ves čas spreminjata. Prav tako se lahko spreminjajo cene artiklov. Slike artiklov so simbolične. Narava poslovanja preko svetovnega spleta je zelo dinamična, zato se lahko zgodi, da v trenutku oddaje naročila uporabnika izdelka ni mogoče dostaviti. V tem primeru vas bomo o tem tudi obvestili.
Vse cene artiklov so v eurih (EUR) in vse cene vključujejo DDV.
Cene določenih artiklov so lahko znižane. Znižani izdelki bodo jasno označeni tako, da bo poleg redne cene vidno označena znižana cena.
Na spletnem mestu občasno omogočimo razne akcijske ponudbe ter promocijske kode za uveljavitev določenega popusta. Popust uveljavite z vpisom kode za popust v postopku spletnega nakupa (glejte točko 3 spodaj).
Artikli na spletnem mestu niso namenjeni otrokom.
Količino artiklov, ki jih lahko naenkrat ali v določenem obdobju kupite, lahko občasno omejimo. Artiklov ne smete kupovati z namenom, da bi jih preprodajal naprej z namenom ustvarjanja dobička in je takšna preprodaja ali druga uporaba z namenom ustvarjanja dobička prepovedana. Prav tako je prepovedana vsaka predelava, kopiranje ali drugo posnemanje artiklov ali drugih vsebin na spletni strani.

3. Postopek nakupa na spletnem mestu

  1. Izbira izdelkov in košarica – v spletni trgovini izberete izdelek in kliknete na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Sedaj lahko nakupujete naprej ali pa zaključite nakup s klikom na ikono košarice v glavnem meniju ali desno spodaj. S klikom na ikono košarice odprete košarico in urejate njeno vsebino.
  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice – v kolikor ste se zmotili ali si premislili glede količine izdelkov, lahko število ali izdelek preprosto popravite ali odstranite v košarici. Količino izdelkov popravite s klikanjem na – ali +. Izdelek odstranite s klikanjem na -.
  3. Unovčitev kode za popust – veljavno kodo za popust lahko unovčite z vpisom le-te v polje »Uporabite kupon« in potrditvijo s klikom na gumb »Uporabite«. Ustrezen popust bo upoštevan pri ceni izdelka oziroma naročila.
  4. Na blagajno – postopek nakupa nadaljujete s klikom gumba »Zaključek nakupa«. Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja.
    • Podatki kupca – v obrazec je potrebno vpisati podatke o kupcu, naslov ter e-poštni naslov in kontaktno telefonsko številko, ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter za dostavo izdelka.
    • Če se naslov za izdajo računa razlikuje od naslova za dostavo, vstavite kljukico pred »Uporabite drug naslov za izdajo računa« in vnesi podatke. Lahko dodate tudi morebitne opombe. Za tovrstne nakupe ne veljajo pravice potrošnikov.
    • V istem koraku izberite način plačila.
    • Pred oddajo naročila je potrebno obkljukati, da se strinjate s Pogoji poslovanja, ki jih lahko preberete s klikom na povezavi.
  5. Pregled naročila – pred oddajo naročila bodo na zaslonu razvidni vsi ključni podatki o naročilu, ki jih lahko preverite in po potrebi popravite: seznam artiklov, ki ste jih dodali v nakupovalno košarico, cene artiklov, način plačila, skupni strošek za plačilo ter podatki za dostavo. Morebitne napake glede želenih artiklov ali njihove količine lahko popravite neposredno v košarici.
  6. Zaključek naročila – naročilo bo oddano, ko boste kliknili na gumb »Zaključek nakupa«. Če je bilo naročilo uspešno oddano, se na spletni strani izpiše zahvala za nakup.
  7. Obvestila o naročilu:
    • Sporočilo o prejemu naročila – po oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo prejeto.
    • Sporočilo o potrditvi naročila – po prejemu naročila bomo naročilo potrdili oziroma zavrnili, če ga ne bi mogli izpolniti. Če naročilo potrdimo, boste po elektronski pošti prejeli sporočilo, da je naročilo potrjeno. S trenutkom prejema sporočila o potrditvi naročila, je kupoprodajna pogodba med vami in nami sklenjena.

Več podrobnosti o sklenitvi kupoprodajne pogodbe, o dostavi in drugih vidikih naročila ter vaših pravicah, si lahko preberete v drugih točkah teh pogojev poslovanja.

4. Kdaj je sklenjena kupoprodajna pogodba?

Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko na elektronski naslov, ki ste ga navedli, prejmete sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za nas kot za kupca.
Kupoprodajno pogodbo predstavlja sporočilo o potrditvi naročila skupaj s temi Pogoji poslovanja.
Sporočilo o potrditvi naročila je v elektronski obliki shranjeno na našem strežniku.

5. Plačilo in izdaja računa

Na voljo imate način plačila:
• Plačilo po UPN (predračun).
Plačilo mora biti izvedeno najkasneje v 24 urah po tem, ko potrdite nakup oziroma v 5 dneh od prejema predračuna v primeru plačila po predračunu (UPN). Če iz kakršnegakoli razloga vaše plačilo za artikle ne bo izvršeno v 24 urah (oziroma v 5 dneh v primeru plačila po predračunu) po prejemu sporočila o potrditvi naročila, se šteje kupoprodajna pogodba za razvezano. O tem vas bomo obvestili na elektronski naslov. Z obdelavo naročila in njegovo dobavo bomo pričeli po prejemu plačila.
Račun za opravljen nakup vam bomo poslali na vaš elektronski naslov.

6. Dostava artiklov (blaga)

Artikle odpošljemo kar najhitreje po tem, ko je sklenjena kupoprodajna pogodba in ko je izvršeno plačilo za artikle.
Naročila dostavljamo po Sloveniji in Hrvaškem. V nobenem primeru ne odgovarjamo za to, da bodo artikli dostavljeni v običajnem predvidenem roku za dostavo. Navedeni roki so informativne narave.
Za naročila je fiksen strošek dostave.
Predvideni čas dostave po Sloveniji je običajno med 1 in 5 delovnih dni, razen če je za posamezne izdelke označen daljši predviden dostavni rok (v tem primeru bo celotno naročilo dostavljeno v takšnem predvidenem daljšem roku).
V primeru, da vam dostavna služba ne bi mogla dostaviti paketa in bi ga želeli prevzeti na prevzemnem mestu dostavne službe oziroma njihovega partnerja, vam lahko nastanejo dodatni stroški ob tovrstni vročitvi.
Po predhodnem dogovoru z nami lahko naročene artikle prevzamete tudi osebno ali pa vam jih dostavimo ob zagonu/montaži izdelkov.

7. Kupčeva pravica do odstopa od pogodbe

Kupec (tj. fizična oseba, ki kupi artikel za namene, ki so izven njene pridobitne ali poklicne dejavnosti) je upravičen do pravic iz te točke.
Imate pravico, da nam v 30 dneh od dneva, ko prejmete oziroma prevzamete artikel, sporočite, da odstopate od kupoprodajne pogodbe. Če z enim naročilom naročite več artiklov, začne rok za odstop od pogodbe teči z dnem, ko prejmete oziroma prevzamete zadnjega od artiklov. Za odstop ni potrebno navesti razloga. Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v navedenem roku, določenem za odstop od pogodbe.
Odstop od pogodbe nam sporočite z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe, na e-naslov trgovina.lah@siol.com.
V primeru odstopa od pogodbe nam prejeti artikel pošljte po pošti ali dostavite na naslednji naslov: TRGOVINA LAH, Božo Kocijan s.p., Rimska cesta 22, 3240 Šmarje pri Jelšah.
Artikel nam morate vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala brez vaše krivde. Do trenutka odstopa od pogodbe artiklov ne smete neovirano uporabljati, temveč samo toliko, da lahko opravite ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, in sicer v obsegu, kakor bi to lahko preverili ob nakupu v fizični trgovini. Če bi se vrednost artiklov zmanjšala kot posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja artiklov, odgovarjate za takšno zmanjšanje vrednosti.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Artikel nam morate vrniti najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe. Šteje se, da ste nam pravočasno vrnili artikel oziroma artikle, če jih pošljete pred iztekom 30 dnevnega roka za vračilo.
Vračilo opravljenih plačil (vključno s prvotnimi stroški dostave naročila, če vračate celotno naročilo), bomo izvedli takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pridržujemo si pravico, da zadržimo vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega artikla oziroma artiklov ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste artikel oziroma artikle poslal nazaj.
Če ste kupili artikle, ki tvorijo komplet, lahko odstopite od pogodbe le za celoten komplet.

8. Stvarne napake v zvezi z blagom

Kupec (tj. fizična oseba, ki kupi artikel – blago za namene, ki so izven pridobitne ali poklicne dejavnosti) je upravičen do varstva iz naslova stvarnih napak iz te točke.

Kdaj je napaka stvarna?
Napaka je stvarna, kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• se izročeni artikel ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja ustreznost artikla?
Ustreznost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako uveljavite stvarno napako?
Svoje pravice iz naslova stvarne napake lahko uveljavite, če nas o napaki obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili. V obvestilu o napaki morate natančno opisati napako in nam omogočiti, da artikel pregledamo.
Ne odgovarjamo za stvarne napake, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bil artikel izročen. Šteje se, da je napaka na artiklu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Če ste nas pravilno obvestili o napaki, imate pravico zahtevati, da:
• odpravimo napako na artiklu ali
• vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• artikel z napako zamenjamo z novim brezhibnim ali
• vrnemo plačani znesek.
Če obstoj napake na artiklu ne bo sporen, bomo vaši zahtevi čim prej, najpozneje pa v roku osmih dni, ugodili. Če pa bi bil obstoj napake na artiklu sporen, bomo najkasneje v osmih dneh po prejemu vaše zahteve pisno odgovorili na vašo zahtevo in pojasnili naše stališče.

9. Nepravilno opravljene storitve

Če ste kupec in ste naročili storitev (tj. fizična oseba, ki si kupi storitev za namene, ki so izven pridobitne ali poklicne dejavnosti), ste upravičeni do varstva v zvezi z nepravilno opravljenimi storitvami iz te točke.
Če je bila storitev opravljena nepravilno, imate pravico zahtevati, da:
• odpravimo pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
• vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
• ponovno opravimo storitev ali
• vrnemo plačani znesek.
Za uveljavljanje pravic in obravnavo zahtevkov glede nepravilnosti opravljenih storitev veljajo smiselno enaki roki kot za uveljavljanje pravic iz stvarnih napak v zvezi z blagom. To pomeni, da se roki, ki v primeru blaga veljajo glede napak na blagu, pri storitvah upoštevajo kot roki glede uveljavljanja nepravilnosti pri storitvah.

10. Garancija

Lastne garancije za izdelke ne nudimo. Nekateri izdelki pa imajo garancijo proizvajalca, če je tako navedeno pri posameznem izdelku. Ob naročilu takšnih izdelkov boste prejel garancijski list proizvajalca.
Določeni podatki, predpisani za garancijski list, morda niso navedeni na glavni listini garancijskega lista, temveč so lahko na različnih listinah. Tako so določeni podatki razvidni iz računa (podatki za identifikacijo blaga in datum nakupa) in iz sporočila dostavljavca, iz katerega je razviden datum izročitve blaga. Zato te listine skrbno shranite, saj jih skupaj z glavno garancijsko listino potrebujete za uveljavljanje garancije.

11. Varovanje osebnih podatkov

Varovanje vaših osebnih podatkov jemljemo zelo resno. Vse o varovanju osebnih podatkov najdete v našem Pravilniku o zasebnosti.

12. Omejitev in izključitev odgovornosti

Za pravilnost in ažurnost podatkov, ki nam jih posredujete v okviru spletnega mesta, ste odgovorni sami in ne prevzemamo nobene odgovornosti za kakršnekoli posledice, ki bi utegnile nastati, kot posledica napačnih podatkov.
Ne nosimo nobene odgovornosti za nakupe na drugih spletnih mestih, do katerih bi dostopali preko morebitnih spletnih povezav, ki se nahajajo v naši spletni trgovini. Če opravite kakršen koli nakup na drugem spletnem mestu, do katerega bi dostopali preko naše spletne trgovine, z nami ne stopite v nobeno pravno razmerje. Prav tako v največji zakonsko dopustni meri ne odgovarjamo za pravilno delovanje funkcije PayPal ali drugih funkcij za plačevanje ali vnos podatkov, ki jih zagotavljajo tretje osebe, in v zvezi s tem ne odgovarjamo za nobene stroške ali škodo.
V zvezi s ponujenimi artikli in storitvami e-poslovanja ne prevzemamo nobene odgovornosti v razmerju do kogar koli drugega razen vas. V razmerju do vas smo odgovorni le za neposredno škodo, ki bi vam nastala, če bi bila ta povzročena zaradi hude malomarnosti ali namenoma. Odgovornost za posredno škodo ali drugo škodo (na primer posredno škodo vključujoč izgubo dobička, izgubo prihranka ali škodo nastalo kot posledico izgube podatkov), kot tudi za škodo, povzročeno s strani tretjih oseb, je izrecno izključena.

13. Uporaba prava

Za Pogoje poslovanja, kupoprodajno pogodbo in razmerja med vami in nami se uporablja slovensko pravo.

14. Pritožbe in reševanje sporov

Pritožbeni postopek

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudimo zagotavljati učinkovit sistem za obravnavanje pritožb.
V primeru kakršnihkoli težav nas prosim kontaktirajte po elektronski pošti na trgovina.lah@siol.com, na katerega lahko oddate svojo pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prepričani smo, da lahko vaše pomisleke, težave ali pritožbe skupaj rešimo hitro, učinkovito in po mirni poti.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kot potrošnik lahko sprožili v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Kot ponudnik blaga in storitev, ki omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo tukaj.

15. Pravice intelektualne lastnine

Vse vsebine objavljene v spletni trgovini www.trgovina-lah.si, vključno z oblikovanjem, fotografijami, besedili itd. so predmet avtorskih pravic in drugih pravic intelektualne lastnine ali pravic naših partnerjev. Brez našega izrecnega predhodnega pisnega soglasja je razmnoževanje, javno prikazovanje ali kakršna koli drugačna uporaba, prepovedana.